Stagiairs en afstudeerders
2019-2020
Shannen Dolls, Onderzoek doen naar, ontwerpen van en ontwikkelen van een algoritmeselectiehulpmiddel/AI compass
Max Grispen, Data analyse en visualisatie m.b.t. learning- , design en analytics
Sander Gelderman, Automatisch prepareren van een dataset voor analyse en visualisatie
Joël Gorges, Webportal Learning Analytics bordspel
Kelvin Kerst, Realisatie van het Fictie 2.0 systeem
Silas Vaessens, Object tracking met LoRa
2020-2021
Tijmen Bekkering, Hevnertool maken
Remco Hanegraaf, Filecarving op SSD’s
Mathieu van Maurik, Het maken van een demonstrator voor het introduceren van industrie 4.0 binnen MKB’s
Jordi Wijsen, Ondersteunen bij het maken van voorspellingssoftware
Jens Neelis, Het ontwikkelen van dashboards/learning tools voor eerstejaars studenten
Stijn Schmitz, Het inzetten van een Learning Analytics Dashboard bij het studieloopbaanbegeleidingsproces
Raban van den Brand, Authenticatiesysteem voor de digitale versie van Fola²
Thimo Feller, Modelgenerator
Youp Hendriks-Vettehen, Een webapplicatie ontwikkelen die d.m.v. time series analysis voorspellingen maakt
Rob Mengelers, Multi-player ontwikkeling van Fola2
Thijs Vleugels, Slimme beslisbomen om machinelearning modellen te kiezen
Rafke Vaessen, Data analyse door het gebruik van ENA tool en dit uitwerken d.m.v. een dashboard
Willem de Graaf, In een onderzoeksteam een Epistemic Network Analysis implementeren en uitvoeren
Bryan Kroon, Onderzoek en realisatie automatisering machine learning (modelgenerator)
Ruben Vanmarsenille, Webapplicatie maken met integratie van bestaande database
Mike van Doesburg, Automatiseren DevOps iDBPS project
2021-2022
Mervin Hanssen, Onderzoek naar (un)supervised machine learning
Max Kleinman, Onderzoek SSD’s en de manier waarop data verwijderd wordt
Noud Wijngaards, Ontwikkelen van een tool waarin onderzoekers acceptatieanalyses kunnen uitvoeren
Finn Alberts, Realiseren eye-tracking voor digitale tafel i.c.m. Fola2 spel
Aaron Dang, Onderzoek naar compatibiliteit van aangeschafte sensoren
Laurent Dassen, Het onderzoeken van .jpeg bestanden
Nino Deserno, Het ontwikkelen van een methode om projecten eenvoudig over te zetten tussen computers
Dajmen Graus, Het ontwikklen van een omgeving waarin het gedrag van docenten en studenten wordt gemeten
Jeroen Kornips, Augmented Reality Virtual Assistent
Kelly Damen, Ontwikkelen on-demand rekenkracht
Yordi van Horck, Mlops/DevOps
Randy van Breugel, Procesoptimalisatie met AI
Peter Derks, Drone LoRa lokalisatie
Brent Vliex, Drone LoRa lokalisatie
Tania Koning, Data scraping
Nathan Groenveld, Onderzoek geautomatiseerde oplossingen voor Learning Analytics via DevOps
Theo van Es, Omschakeling naar component based
Gavin Melis, Training assistent m.b.v. AI
Ahmad Almaleeh, Een systeem ontwikkelen dat docenten en studenten bij Zuyd met elkaar verbindt
2022-2023
Roald Janssen, Ontwikkelen en inrichten van een Learning Analytics for Learning Design tool (LA4LD)
Tim Crounse, Large scale data streaming for AI / ML applications
Bryan Kroon, Realtime pipeline om modellen geautomatiseerd te updaten na uitrol
Boy Pappers, Het opbouwen van een omgeving voor het mogelijk maken van peer 2 peer trading
Falco Gilessen, AR assistance onderzoek/prototype
Beau Janssen, Het ontwikkelen van een escaperoom applicatie voor studenten
Stefan Raemaekers, Onderzoek naar het gebruik van componenten in een infrastructuur om lokalisatie van objecten of mensen waar te maken
Max Smeets, Blockchain 4 prosumers
Justin Dang, Het maken van een serious (vr) game om mensen te leren recyclen